Veelgestelde vragen

1. Vragen over de bestelling:

 

V. Hoe plaats ik een bestelling bij Motors Miniatures?

 

A. Bevestig het winkelmandje en volg de instructies. Tot slot kunt u uw betaalmethode kiezen.

Als u bijvoorbeeld kiest voor levering via Mondial Relay, kunt u na het betalen van uw bestelling het relaispunt kiezen. Als u problemen hebt met deze keuze, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Tot slot ontvangt u een bevestigingsmail zodra uw bestelling is geplaatst.

Vergeet niet dat als de levering naar een land buiten de EU gaat, er invoerrechten van toepassing zijn!

 

 

V. Is er een 'collect & go'-systeem?

 

A. Ja, je kunt online bestellen en afhalen bij Chemin des pèlerins 1C 5504 Foy-notre-dame, alleen op afspraak.

 

 

V. Heb ik een klantenaccount nodig om online te bestellen?

 

A. Nee, je hebt geen account nodig om aankopen te doen in onze winkel.

 

 

V. Wat moet ik doen als de online betaling voor mijn bestelling is mislukt of geweigerd?

 

A. Controleer eerst of de bankgegevens die je hebt ingevoerd correct zijn, of je browser up-to-date is en of je toestemming hebt van je bank om online betalingen uit te voeren.

Als het ondanks alles toch niet lukt om de betaling uit te voeren, kun je contact met ons opnemen via e-mail, telefoon (alleen in het Frans), contactformulier of messenger. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

 

 

V. Hoe lang moet ik wachten op de bevestiging van mijn bestelling?

 

A. Maximaal 24 uur, vergeet niet je spambox te controleren.

 

V. Kan ik een bestelling die al betaald is nog wijzigen?

 

A. Zodra de betaling is verricht, kan je bestelling niet meer worden gewijzigd. Neem in het geval van een fout contact met ons op via e-mail, contactformulier of messenger. We geven de voorkeur aan deze manier van contact opnemen voor het gemak, maar als je je hier niet prettig bij voelt, kun je ook telefonisch contact met ons opnemen (alleen in het Frans).

 

 

V. Kunnen uitverkochte artikelen bij Motors Miniatures worden besteld?

 

A. Artikelen die niet op voorraad zijn, kunnen niet worden besteld. U kunt echter wel specifieke modellen die u zoekt en die niet op de site staan, aanvragen door contact met ons op te nemen.

 

 

V. Met welke betaalmethoden kan ik mijn bestelling betalen?

 

A. Paypal, Google pay, Amazon pay, bancontact, ideal, creditcard en bankoverschrijving. Betalingen worden gedaan via een beveiligd platform, behalve voor bankoverschrijvingen, waarvoor je via je bank moet gaan.

 

 

2. Veiligheidskwesties:

 

V. Hoe wordt de veiligheid van online betalingen bij Motors Miniatures gegarandeerd?

 

A. Onze webwinkel heeft een SSL-certificaat. SSL staat voor Secure Socket Layer, een protocol dat alle gegevens die je online invoert versleutelt. Het is onleesbaar voor derden en kan niet worden onderschept. U herkent dit certificaat aan HTTPS voor motorsminiatures.be en het gesloten hangslotje in de adresbalk.

 

 

V. Worden mijn gegevens veilig bewaard?

 

A. Motors Miniatures verbindt zich ertoe geen informatie openbaar te maken die door klanten op de site is verstrekt. Deze informatie is vertrouwelijk en wordt alleen gebruikt om bestellingen te verwerken en e-mails of nieuwsbrieven te versturen.
Cookies verzamelen informatie over klikken op advertenties die gebruikers naar onze site hebben doorverwezen.


Cookies verzamelen informatie over kliks op advertenties die gebruikers naar onze site hebben doorverwezen.

U kunt ons privacybeleid raadplegen voor meer informatie.

 

 

3. Vragen over levering en retourneren:

 

V. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

 

A. Levertijden worden vermeld in het leveringsbeleid, dat je kunt raadplegen op de productpagina's of wanneer je je bestelling afrondt.

 

 

V. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn pakket wordt bezorgd?

 

A. Je kunt een veilige plek aangeven om je pakket af te geven of een alternatief depot, of het laten afleveren bij een relay point.

 

 

V. Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van een artikel?

 

A. Je kunt een artikel retourneren zoals het is als:

  • Je artikel minder dan 14 dagen geleden is geleverd
  • Je een verkeerd of ongeschikt artikel hebt ontvangen

     

     

    V. Kan ik een artikel retourneren dat ik in de aanbieding of uitverkoop bij Motors Miniatures heb gekocht?

     

    A. Voor artikelen die gekocht zijn in promotie of uitverkoop gelden de retourvoorwaarden niet, behalve in het geval van een fout van Motors Miniatures.

     

     

    V. Hoe werkt een pakketretour?

     

    A. Vul gewoon het herroepingsformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Je kunt ook rechtstreeks contact met ons opnemen.

    Zie ons retourbeleid voor meer informatie.

     

     

    4. Vragen over vergoeding:

     

    V. Wanneer wordt mijn geretourneerde artikel terugbetaald?

     

    A. Zodra we het artikel ontvangen, controleren we de staat ervan en storten we het bedrag direct terug op de kaart of rekening waarmee de betaling is verricht.

    Afhankelijk van de betaalmethode zal de terugbetaling binnen 14 werkdagen plaatsvinden.

     

     

    V. Wat moet ik doen als ik nog steeds geen restitutie heb ontvangen?

     

    Je kunt contact met ons opnemen via e-mail, contactformulier, messenger en telefoon (alleen in het Frans). We raden je aan 14 werkdagen te wachten voordat je contact met ons opneemt.